سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نزد نیکوترین گمانم به تو باش ای گرامی ترین گرامیان! و مرا با عصمت تأیید فرما و زبانم را به حکمت بگشای . [امام زین العابدین علیه السلام ـ در دعای استغفار ـ]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :2
کل بازدید :20748
تعداد کل یاداشته ها : 14
103/2/14
11:56 ص

ادمه قسمت اول...

http://www.qudsonline.ir/Images/News/Smal_Pic/15-2-1391/IMAGE634718516911604124.jpg

روش شناسی در پاسخگویی به شبهات

 نکته اول: گسترش تهاجم در عصر حاضر

در عصر حاضر، شیعه با چه مشکلاتی مواجه است؟

در این رابطه، عزیزان تا حدودی مستحضر هستند هجمه‌ای که امروز متوجه شیعه است، در آماری که حضرت آیت الله العظمی سبحانی در کتاب جوان شیعه پاسخ می‌دهد و در سایت WWW.ISL.ORG.UK   آمده است، حدود 40 هزار سایت اینترنتی وهابیت، الان مشغول فعالیت است.

دکتر موسی موسوی ـ نوه حضرت آیت الله العظمی سید ابو الحسن اصفهانی (ره) که 3 سال قبل از به علت سرطان از دنیا رفت و نزدیکانش حتی جرأت مراسم ختم گرفتن برای او را نداشتند و از وجود کثیفش متنفر بودند ـ کتاب الشیعة و التصحیح را نوشته است که در سال 1386 در 8 میلیون نسخه چاپ و در سراسر کشورهای اسلامی به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفت و خود حضرت آیت الله العظمی سبحانی می‌فرمود من خودم از رادیو شنیدم که صدام گفته بود:

 

اگر 8 سال جنگ ما علیه ایران، هیچ فایده نداشت جز این‌که این کتاب چاپ شود، برای ما بس است.

در ایام حج سال 1381 بنا به نقل مجله میقات، شماره 43 به نقل از روزنامه عکاظ، در یک ماه، 10 میلیون و 685 هزار جلد کتاب به 20 زبان زنده دنیا که غالبا ضد شیعی بود، توسط دولت عربستان سعودی میان زائران خانه خدا توزیع شد. بنده هم دو سال پیش که مشرف بودم، روز 11 ذی الحجه که در منا بودیم، معمولا در چادرهای ایرانی، هر روز یک خبرنامه فارسی در 8 صفحه پخش می‌شد و من هم آن خبرنامه را با خودم آوردم. وزیر فرهنگ [وزیر إعلام] عربستان سعودی در مصاحبه‌ای گفته بود:

در این چند روزی که از حج گذشته، نزدیک 11 میلیون جزوه و سی‌دی و کاست رایگان در اختیار بیت الله الحرام قرار داده‌ایم.

90? آنها علیه شیعه است و آورده‌اند که شیعه، کافر و مشرک است و قتلش واجب است.

بن جبرین ـ از شخصیت‌های برجسته عربستان سعودی و شخصیت شماره دو عربستان سعودی به شمار می‌رفت و حدود 3 ماه قبل، سرطان گرفت و روی تخت بیمارستان‌های آلمان، به جایی رفت که باید می‌رفت و إن شاء الله خداوند به آن‌گونه که شایسته است، با او رفتار کند ـ در سایت خود که یکی از پُر بیننده‌ترین سایت‌ها وهابی است، صراحتا می‌گوید:

بدون شک، شیعیان به 4 دلیل کافر هستند:

1. اعتقاد به تحریف قرآن         2. اعتقاد تکفیر اهل‌سنت و به نجاست آنان

 

3. اعتقاد به تکفیر صحابه         4. اعتقاد به غلو در حق حضرت علی (علیه السلام) و فرزندان او

اللؤلؤ المکین من فتاوی فضیلة الشیخ بن جبرین، ص39

عربستان سعودی، دو گروه علمی دارد که وابسته به دولت عربستان سعودی است و اعضاء آن را خود پادشاه عربستان سعودی معین می‌کند:1. اللجنة الدائمة للإفتاء 2. اللجنة کبار العلماء.

اللجنة الدائمة للإفتاء که همان شورای إفتاء است و در رأسش مفتی أعظم عربستان سعودی، شیخ عبد العزیز بن عبد الله آل شیخ است که 4 سال پیش، بنده با ایشان در طائف مذاکره داشتم و آن را ضبط کردیم و در سایت هم گذاشته‌ایم. این شورا، در فتاوای‌شان رسما اعلام کرده‌اند:

شیعیانی که یا علی و یا حسین و یا حسن می‌گویند:

 

فهم مشرکون مرتدون عن الإسلام

هم مشرک هستند و هم مرتد.

فتاوى اللجنة الدائمة للبحوث العلمیة و الإفتاء، ج3، ص373

زرقاوی ـ رهبر جهادی افراطی تکفیریون عراق ـ در آخرین سخنرانی که 20 روز قبل از به درک واصل شدنش گفت و در سایت‌های مختلف هم هست، این مطلب را گفت:

شیعیان، افعی‌ها و دشمنان در کمین نشسته و عقرب‌های حیله‌گر هستند. تشیع، دینی جدای از اسلام است. شیعیان، قبرها را می‌پرستند و در اطراف قبور أئمه طواف می‌کنند و یاران پیامبر را کافر می‌دانند ... . کسانی که گمان می‌کنند شیعیان می‌توانند میراث تاریخی و کینه سیاه خود را فراموش کنند، در توهم به سر می‌برند و این همانند این است که این افراد از مسیحیان بخواهند صلیب کشیدن مسیح را فراموش کنند.

شیخ عبد الرحمان برّاج ـ که موقعیت ممتازی در عربستان سعودی دارد و بعد از فوت بن جبرین، ایشان شخصیت شماره دو عربستان سعودی شد ـ رسما اعلام کرده است:

اگر اهل‌سنت و وهابیت دارای دولت مقتدری باشند، اولین کاری که می‌کنند این است که اعلام جهاد علیه شیعه و قتل عام همه شیعه است.

در تاریخ 5 شهریور 1386 در ریاض، شخصیت‌های برجسته وهابی، همایشی تشکیل دادند و نتیجه‌اش این شد:

ما باید از ورود شیعیان به مساجد اهل‌سنت جلوگیری کنیم. چون شیعیان مشرک هستند و مشرکین نجس هستند و مساجد را متنجس می‌کنند. شیعیان حق آمدن به زیارت بیت الله الحرام را ندارند. چون قرآن صراحتا اعلام کرده است که مشرکین نجس هستند و نباید اجازه بدهیم کنار بیت الله الحرام بیایند.

من با یکی از سران دانشگاه أم القرای مکه که بحث کردم، می‌گفت:

یکی از اشکالات اساسی ما به دولت عربستان سعودی این است که به شما اجازه می‌دهیم به مکه بیائید. شما اهل مکه نیستید و مشرک هستید و آمدن شما به مکه، خلاف شرع است. شما می‌آیید اینجا تا با ما مسلمانان جنگ کنید.

از قول ملک عبد الله اعلام کردند:

ما در جنگ عراق علیه ایران، 20 میلیارد دلار هزینه کرده‌ایم. برای نجات کویت از حمله و تصرف صدام، 40 میلیارد دلار هزینه کرده‌ایم. آماده هستیم برای جلوگیری از نشر فرهنگ شیعه و سقوط دولت شیعی نوری المالکی در عراق، 250 میلیارد دلار هزینه کنیم.

 

این، بخشی از عرائض ما بود تا بدانیم امروز در جهان و اطراف ما چه می‌گذرد. اگر بخواهیم در این زمینه با دوستان بحث کنیم، مثنوی هفتاد من کاغذ نه، هفتصد من کاغذ می‌شود.

ادامه دارد...


91/2/31::: 8:49 ص
نظر()